Snoozing away

Kan liksom inte bestämma mig för om jag ska blogga eller inte. Kan heller inte bestämma mig för vad jag egentligen vill blogga om. Uppenbart att det blir om Monstret och livet omkring Monstret för det är ju inte så mycket annat på gång just nu.
Men vet liksom inte hur jag ska lägga upp det hela.
Sen e jag ju för trött för att ens få ihop en hel mening största delen av tiden. Och jag hatar att läsa texter med stavfel så jag får ju fel i hovo som man säger i Karis av att läsa mina egna inlägg i efterhand, det e ju som att läsa ett ända stort stavfel.
Min hjärna går på sparlåga just nu, det e som att leva i ett långt snoozande av väckarklockan, så hur ska jag lyckas skriva nånting som är på nått plan ens lite underhållande? Fast egentligen skriver jag ju mest för mig själv. Äh, vilket svammel.
Tror det är bäst att jag svamlar mindre och sover mera just nu när jag har chansen. Monstret sover och samlar krafter för att orka banka huvve in i hörnet av sängen på morgontimmarna, ska man lära sig att krypa e det bäst att öva även på natten.
Avslutar med en bild på Snygg Monstret.

20130404-211558.jpg

Lämna en kommentar